Veelgestelde vragen
Waarom heb ik nog geen bevestiging ontvangen van mijn bestelling?
Na iedere bestelling op Vleugje IJsland krijg je automatisch een bevestiging per e-mail toegestuurd. Het kan zijn dat deze e-mail is beland in je spambox. Controleer ook of je het juiste e-mailadres hebt ingevoerd. Is dit allemaal niet het geval? Neem dan zo snel mogelijk contact met mij op.
Kan ik mijn bestelling nog veranderen of annuleren?
Je bestelling veranderen of annuleren is alleen mogelijk wanneer deze nog niet verzonden is. Neem hiervoor zo snel mogelijk contact met mij op.
Hoe kan ik betalen?
Klik hier om de betaalmethoden te bekijken.
Hoe lang is de levertijd?
Klik hier om de levertijd te bekijken.
Wat zijn de verzendkosten?
Klik hier om de verzendkosten te bekijken.
Hoe kan ik ruilen?
Klik hier om de retourprocedure te bekijken.
Hoe kan ik retourneren?
Klik hier om de retourprocedure te bekijken.
Hoe lang heb ik garantie?
Klik hier om het garantiebeleid te bekijken.
Hoe kan ik een klacht indienen?
Klik hier om de klachtenprocedure te bekijken.